söndag 5 juli 2009

Uppbokad...

denna veckan är jag en busy girl. Middag hemma hos mig med olika vänner tisdag, onsdag & torsdag. Me like!!

PÅ tisdag blir det middag m goa S. Hon & jag skrev våran C-uppsats ihop. Hon har blivit en kär vän de sedan dess. För tre år sedan var jag på hennes bröllop. Hon gifte sig med sin soulmate. Skulle bli chockad om det inte var dem för resten av livet. Hon väntar nu tvåan.

På onsdag är det träff m A. Vi lärde känna varann under en galen party resa till Kihl i vår ungdom. Hon har två små töser. Håller på och bryter upp fr barnens far. Haft en älskare. Systern är övertygad om att det är mer allvar m älskarn än hon själv medger. Hon har haft några turbulenta månader bakom sig. Huset vid havet är sålt, en lägenhet närmare stan är inhandlad. Snart börjar ett nytt liv för henne.

Torsdag är det träff m goa H. Vi läste tycks i gymnasiet ihop. Parade ihop henne m min första kärlek. Hon bor i dag i förorten m man och barn. Förra året var ett tufft år för henne. Lilla E föddes m hjärtfel.

På fredag kommer goa C hem fr utlandet m barn. Hoppas på att träffa dem. Hon är min äldsta vän som alltid har funnits där för mig.

Nu blir det till att fundera på vad jag skall bjuda på. Återkommer m bilder och recept.
Go natt!

0 kommentarer: