fredag 19 juni 2009



En trevlig & mysig midsommar önskar jag alla. Själv är det med blandade känslor jag firar midsommar. Det skall bli riktigt mysigt att vara tillsammans m några av mina allra goaste vänner. Det kommer att bli en traditionell midsommar m dans kring stången, sill, nubbe, jordgubbar mm i goa vänners lag. Undrar dock om hur det kommer att gå. Den senaste tiden har varit lite turbulent & förra året var jag & P tillsammans på midsommar.

Går in m inställningen att allt kommer att gå bra. I går var jag & T & inhandlade en massa goa saker dagen till ära. Nu på morgonen har jag fixat m en smarrig färsk potatis sallad, kokat ägg, lagt köket i marinad. Nu skall jag duscha & fixa mig i ordning. Nu hoppas vi på uppehålls väder.
Önskar alla en riktigt mysig midsommar!!

0 kommentarer: