torsdag 18 juni 2009

Uppehåll..

I veckan blev det klart att jag & P skall ha ett uppehåll. Det kom via msn från honom. Moget av en 30+ man. Det är klart att jag själv har haft de tankarna, funderingarna. Just nu går jag omkring i en dvala. Ena stunden tänker jag på våra goa stunder. Tänkte på vår första date. Tänker på våra olikheter. Vad tycker jag om honom ? Vill jag satsa på oss? Jag vet inte, får se om mina tankar blir klarare den närmsta tiden.

Oavsett vad är jag tacksam för mina vänner. De är guld värda som finns där för mig hela tiden. Kollar om jag mår bra. Imorgon är det midsommar m ett gäng goa vänner & en drös m okända människor. Det skall bli kul. Dans kring stången, sill, nubbe, vin, grillning & härliga människor. Det kommer med all säkerhet att komma stunder när humöret går ner, när tankarna vandrar vidare till P. Hur har han det? Tänka på förra året när vi firade midsommar ihop. Hur han var min alldeles egna kabin då vi sov i kall sjöbod. Det där m kärlek och förhållanden är inte lätt.

Återstår att se vad som händer.
Imorgon skall jag försöka att hålla humöret uppe hela dagen. Det är midsommar & det skall vara en glad högtid. Orkar inte gråta mer just nu. Vet att det kommer att komma. Hade dock varit skönt att kunna slappna av imorgon tillsammans m ens vänner.

0 kommentarer: