lördag 27 juni 2009

Slut

I veckan tog det slut mellan mig & P via ett sketet mail till mitt jobb. Några få rader raderade vårt år tillsammans. Under veckan som har gått har jag varit förbannad, ledsen, arg, skrattat. Trodde att jag kände honom bättre än så. Fast ändå inte, i höstas var det via ett sms. Då kom jag krypande & sa förlåt. Det mesta är alltid mitt fel.

Nu har jag själv funderat i banorna om det skall vara vi eller inte. Det har jag gjort några gånger under året som har gått. Fast jag kom aldrig underful m om det är på grund av mig själv. Jag är en grubblande tjej. Analyserar det mesta lite för mycket eller om det berode på att känslorna inte fanns där. Trodde dock att vi skulle ses. Uppehåll kom via msn och slut via mail till jobbet. Moget av en 35-åring. Många tankar går igenom huvudet om och om igen. Särskilt vid läggdags. Har varit som ett vakum på jobbet i veckan. Svårt att ta in det faktum hur han gjorde slut på. Tycker själv att jag är värd ett bättre avslut.

Återkommer om detta. Hade ett behov att skriva några rader. Nu i helgen skall jag umgås m sköna vänner vid havet. Bo över hos en vän som har gångavstånd till havet. Det skall bli underbart skönt att lämna stan över helgen.

0 kommentarer: